Thursday, November 8, 2012

JUST FOR FUN: Missing person

Guys... I've been traveling around and now trying to get back on track, I didn't abandon you... no!!!! I'm going to write more as soon as I get everything set in my life back home and at work. In the meanwhile, let's laugh a little because life is wonderful!!! hahaha!!! Would you do the same???
Se um dia eu desaparecer,
quero minha foto
em uma garrafa de vinho
em vez de uma caixa de leite.
Dessa forma,
meus amigos vão saber
que estou desaparecida.
Pessoal... estive viajando por aí e agora tentando voltar à ativa, não abandonei vocês.... não!!!! Vou escrever mais assim que conseguir colocar tudo em ordem na minha vida de volta à casa e ao trabalho. Enquanto isso, vamos rir um pouquinho porque a vida é maravilhosa!!! hahaha!!! Vocês fariam o mesmo???

No comments:

Post a Comment