Monday, May 14, 2012

YUMMY!!!: Coffee, please!

Some people have already seen me after drinking some coffee... hahaha... I get so excited, talkative, energetic, being difficult to follow... so I try to control my coffee intake =) But I love coffee so much that I'm always searching for some new alternatives to carry on this habit.
Algumas pessoas já me viram depois de beber café... hahaha... eu fico muito empolgada, falante, animada, e fico difícil de acompanhar... então eu tento controlar o quanto bebo de café =) Mas eu amo tanto café que estou sempre buscando algumas alternativas novas de continuar esse hábito.


I'm definetely a big fan of Starbucks and I love all the beverages there, especially the Java Chip Frappuccino. Lately they have created the Brigadeiro version, which is amazing but has no coffee, more like a shake. A good escape though.
Definitivamente, sou muito fã da Starbucks e eu amo todas as bebidas de lá, especialmente o Java Chip Frappuccino. Recentemente eles criaram a versão Brigadeiro, que é incrível mas não tem café, é mais como um shake. Mas é uma boa fuga.

But, if you are not in the mood to spend your money buying coffee or not up to leave your house to have some delicious coffee, I have the perfect recipe for you: Caffe Shakerato!
Mas, se você não está a fim de gastar seu dinheiro comprando um café ou não está a fim de sair de casa para tomar um café delicioso, eu tenho a receita perfeita para você: Caffe Shakerato!

Half cup of milk                Meia xícara de leite
3 ice cubes                          3 cubos de gelo
2 tbs of cappuccino           2 colheres de sopa de cappuccino

Mix it in the blender for 1-2 minutes and, voilà! You have a delicious coffee!
Bata no liquidificador por 1-2 minutos e, voilà! Você tem um café delicioso!

No comments:

Post a Comment