Monday, May 7, 2012

ROUND & ROUND: My first post - Italy, of course!!!

For those who don't know me, besides English, I also work with Italian, a language that I love and have studied for a long period of time. And I had the chance to get to know Italy last year, so I'd like to talk about a city that I fell in love with during my trip. SIRMIONE!!!
Para aqueles que não me conhecem, além do inglês, eu também trabalho com o italiano, uma língua que eu adoro e estudei por um bom tempo. E tive a oportunidade de conhecer a Itália ano passado, então gostaria de falar sobre uma cidade pela qual me apaixonei durante minha viagem.  SIRMIONE !!! 
It is in the Lake Garda, near Verona, and it is a very small town inside a castle surrounded by water. Amazing!!! So romantic for couples for its dozens of outdoor restaurants and so fun for its souvenir little shops.
Fica no Lago de Garda, perto de Verona, e é uma cidadezinha bem pequena dentro de um castelo cercado por água. Incrível!!! Muito romântico para casais por suas dezenas de restaurantes ao ar livre e muito divertido por suas lojinhas de lembrancinhas.
  Take a look at this spot I crossed... unfortunately, my boyfriend was not with me at the time =(
Deem uma olhada neste ponto que eu passei... infelizmente, meu namorado não estava comigo dessa vez =(
For lunch or dinner, I suggest this restaurant in the picture above, Pace Ristorante, which is in this little and cute deck, serving delicious food and wine at a reasonable price. The view is breath-taking for a late lunch watching the sunset.
Para almoço ou jantar, sugiro este restaurante na foto acima, Pace Ristorante, que fica nesse pequeno deque fofo e serve comida e vinho deliciosos a um preço razoável. A vista é de tirar o fôlego para um almoço tardio assistindo ao pôr-do-sol.  

No comments:

Post a Comment