Tuesday, May 15, 2012

COOL TIPS: Stereo Mood

Once a friend of mine introduced me to Stereo Mood to use it in class while I was teaching English at a language school at the time. For me it was so interesting, because I had access to all kinds of media during the class, so it was easy to go on the internet and let it play while students were doing an activity.
Uma vez, uma amiga minha me apresentou ao Stereo Mood para usá-lo na aula quando eu ensinava inglês em uma escola de idiomas naquela época. Para mim foi tão interessante, porque eu tinha acesso a todos os tipos de mídia durante a aula, então ficava fácil entrar na internet e deixar tocar enquanto os alunos faziam alguma atividade. 


I also use it nowadays while I'm working in the computer at home, because you can choose your mood and let it play... the songs are pretty different from all those we are tired of hearing on the radio, so it's worth to try it!
Eu também o uso hoje em dia quando estou trabalhando no computador em casa, porque você pode escolher seu humor e deixar tocar... as músicas são bem diferentes daquelas que você está cansado de ouvir na rádio, então vale a pena experimentar!

No comments:

Post a Comment